قسمتی از متن کتاب:

کاتلر گسترش و کاربرد ابزارهایی از قبیل تجزیه و تحلیل بازار، توسعه محصولات جدید، برنامه‌ریزی راهبردی و سیستم‌های اطلاعاتی یکپارچه را برای موفقیت مدیران بازاریابی توصیه می‌کند.در ادامه کتاب  وی مفهوم نیاز مشتری و ارزش‌آفرینی برای مشتری را به‌عنوان مهم‌ترین وظایف مدیران بازاریابی، جایگزین قیمت، و توزیع نمود. او سازمان‌ها را متقاعد کرد که با مدل مشتری‌مداری فکر کنند و وفاداری مشتری را به‌دست آورند  

 

توجه : اگر آدرس اصلی سایتی که این مطالب را در آن مشاهده می کنید با آدرس ذکر شده در پایین متفاوت است، روی آدرس پایین کلیک کنید تا وارد سایت اصلی شوید.

 www.payesh.rozblog.com

 

 

 


پایش آدرس ,مشتری ,کتاب منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نگاه به زیبایی چرخ خیاطی طب کار پازند تهرانسر الان بخر تحویل بگیر دانلود برای شما دستگاه چاپ سیلک پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان فروش فلزیاب شیراز پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان مجله زيبا بهترين سايت براي فارسي زبان ها