قسمتی از متن کتاب:
فیلیپ کاتلر (به انگلیسی: Philip Kotler) (۲۷ می ۱۹۳۱ در شیکاگو) یکی از سرشناسترین بازاریابان جهان و پدر بازاریابی مدرن است. وی ۳۴ جلد کتاب و بیش از یکصد مقاله در این حوزه منتشر کرده که بسیاری از آنها به زبانهای مختلف ترجمه شده است. کتاب اصول بازاریابی وی، همچنان بهعنوان یکی از معتبرترین مراجع در این رشته به شمار میرود.کاتلر درک مفهوم بازاریابی را ساده اما اجرای آن را بسیار دشوار میداند. وی معتقد است که بازاریابی بخشی از فلسفه مدیریت مدیران است. مدیران باید با شناخت نیازهای مشتریان، برای آنان ارزش افزوده بیافرینند و رضایت آنان را بهدست بیاورند تا نهایتا بتوانند با محصولشان، برای سازمان خود سود کسب کنند
توجه : اگر آدرس اصلی سایتی که این مطالب را در آن مشاهده می کنید با آدرس ذکر شده در پایین متفاوت است، روی آدرس پایین کلیک کنید تا وارد سایت اصلی شوید.
www.payesh.rozblog.com
|
پایش
بازاریابی ,کتاب ,آدرس ,اصول بازاریابی ,کتاب اصول
منبع
درباره این سایت